Вівторок, 23.07.2019, 09:01, Гість,      Вітаємо, Гість, на нашому сайті! Ваш браузер  ver.      Вихід   Зареєструватись     



Форма входу
Друзі сайту
Статистика

Сторінка психолога

Метою роботи психологічної служби гімназії є сприяння повноцінному особистісному та інтелектуальному розвитку дітей етапі, створення умов для психолого-педагогічного обстеження учнів.

Основними напрямами роботи є:

  • Виявлення психологічної готовності до шкільного навчання;
  • Психологічний супровід і попередження можливих ускладнень у зв’язку з переходом на наступний віковий етап;
  • Вчасне виявлення та супровід обдарованих дітей;
  • Організація просвітницької роботи;
  • Психологічна підтримка вчителя, профілактика синдрому емоційного вигорання;
  • Формування в учнів орієнтації на здоровий спосіб життя;
  • Надання консультацій гімназистам, батькам та вчителям.

Перевтома в першокласника

Шестирічні першокласники особливо чутливо реагують на збільшення навантаження. Для уникнення перевтоми необхідно дотримуватися режиму, але не того, який описано в посібниках, а режиму, який відповідатиме потребам, особливостям розвитку і стану здоров’я саме Вашої дитини. Щоб виробити такий режим, потрібно вміти прислухатися до своєї дитини, вчасно помічати ознаки втоми, голоду, смутку тощо.

Часто здатність дитини не стомлюватися або повертатися до активного стану залежить від вміння близьких дорослих вчасно пояснити, підбадьорити, похвалити, вселити впевненість, заспокоїти. Якщо дитина часто втомлюється, поступово відбувається накопичення втоми, а тому змінюються психічні реакції, слабшає її імунітет і, як наслідок, вона починає хворіти.

Батькам варто бути уважними до дитини на етапі адаптації.  Ваша любов та постійна підтримка допоможуть першокласнику звикнути до нових умов. 



ПРАВИЛА ПІДГОТОВКИ ДО ЗНО

  1. Запорукою підтримання інтелектуальної форми є добра фізична форма.
  2.  Перш ніж починати роботу, усвідом, що ти повинен зробити, скільки це має забрати часу, визнач порядок роботи.
  3.  Плануючи графік занять, пам'ятай, що най­вища продуктивність праці настає через 20—30 хви­лини після початку роботи. Найскладніші за­вдання доцільно виконувати саме тоді. Простіші й цікавіші — наприкінці. Проте якщо тобі важко, починай роботу з цікавішого.
  4.  Заздалегідь облаштуй своє робоче місце так, щоб тебе нічого не відволікало від навчання, а всі потрібні предмети були під рукою.
  5.  Намагайся у процесі роботи дотримуватися визначеного графіка.
  6.  Починай роботу, відпочивши. Найкращий відпочинок — 1,5-2 години сну або прогулянка, спорт, допомога батькам по господарству. Але не більше, інакше знову втомишся.
  7.  Першу годину можна працювати без пере­рви, а далі мають бути 5-10хв. перерви через кожні 40—50 хвилин напруженої роботи, під час яких можна виконувати фізичні вправи. Не роби відпочинок тривалим.
  8.  Якщо якесь завдання не можеш викона­ти одразу, не розгублюйся, спробуй повторити пізніше.
  9.  Також май на увазі: розпочинати будь-яку серйозну роботу, розумову чи фізичну, варто не раніше ніж через 20—30 хвилин після доброї порції їжі (з'ївши маленький бутерброд чи ви­пивши склянку соку, такої паузи робити не по­трібно). Перед навчанням небажано вживати жирну їжу, бо від неї хилить на сон — організм зосереджується на перетравленні калорійних про­дуктів, і кров від мозку прибуває до шлунка.
  10. . Залежно від психологічного типу («жайворонок» або «сова») максимально використовуй вранішній або вечірній час.
  11. Починай учити важкий матеріал, легший залишай на кінець.
  12. Не втрачай почуття впевненості у власних силах. Якщо це раптом трапилося, скороти обсяг завдань, щоб виконати їх успішно. Тримайся на позиції переможця, але не бійся й поразок.

Тиждень психології

 

 

 


Психогеометрія


 

Пошук по сайту
Календар
«  Липень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів

  Семенівська гімназія №2 © 2019